Bugün 36+0 haftadayız ve bebeğim 2100 gr. Kan tahlilim, idrar tahlil ve kültürü temiz çıktı. Bebeğin kalp atışları düzgün , bebeğe geçen kan miktarı düzgün, Nst her seferinde güzel sonuç veriyor. Ağrım sancım yok. Yani doktor böyle söylüyor. Orantısız bir gerilik yokmuş tüm vücut aynı oranda geriymiş. 2,5-3 hafta kadar gerilik varmış bebeğimde. 2 gündür hastanede yatıyorum 12 saat arayla ciğer geliştirici iğne yapıldı. İlk bebeğim neyle karşılaşacağım bilmiyorum. Sadece korkuyorum. Elimden gelen sadece dua etmek aylardır olduğu gibi.