Aaaysee sağol kuzum cevabın için. Suni geçmişim var hemde hiç açıklık vs yokken. İlk bebeğim karnımda öldü 28 haftalık 560 gram doğdu. Onu suniyle doğurdum. Zaten devlete gidiyorum hafta dolmadan bişey yapmıyorlar bekliyolarlar. Ama bugün nedense doğum için yatcam gibi hissediyorum sncık baya baya var. Evet haftam erken ama erken doğum riskim vardı 22. Haftadan beri, doktorum demişti 36-37 de gelir bu bebek çok durmaz demişti sanırım haklı çıkıyor. Risk olunca 4 doz ciğer geliştirici olmuştum açıklık olunca hastanede yattım o zaman yine 2 doz daha iğne yapıldı. Kilosu güzel ama tabiki bunlara bakmıyor küvez durumu falan. İnşallah ya biraz daha durur illa gelcem derse de inşallah küvez sürecimiz olmaz. Akşam bakcam bakalım ne diyecekler ne olcak. Rabbim hakkımızda hayırlısını versin. Seninki özel mi niye 39 da suni verelim demiş ki devlette bekliyolar çünkü 41 e başlayınca suni veriyolar