Hanımlar doğuma yakın ne gibi belirtiler oluyor ? 15 gündür 4 cm açıklıkla duruyorum. Ama 2 gündür hareket az ve sürekli karnım taş gibi. Afedersiniz, kabız gibi karnım ağrıyor ama hep ishalim. 5 dk ya bir wc gidiyorum idrar için. İki akşamdır ara sıra bel ağrısı gelip gidiyor. Akşam acile gidicem sizce yakın mıdır doğum bu belirtilerle ? 33+6 dan beri 4 cm açıklık. Bugün 36+1 im. Birde bu kez takipli olduğum tıpa değil, şehir hastanesinin aciline gidicem. Bu olan açıklığımla suni falan istesem doğurturlar mı beni sjfjjs artık doğurup kızımı kucağıma alıp rahatlamak istiyorum 😅