Annesiebeolanbikuzucuk Arkadaşlar acikligim baslamis hastaneye yatırdılar nolur dua edin bisey olmasın bebeğime serklajim var ona rağmen acilmam olmus nolur dua edin
myangelson Annesiebeolanbikuzucuk rabbim sana yardım etsin canım şafi ismiyle şifa versin ve bebeğin ile sag salim o hastaneden çıkacağınız günleri göstersin 🤍 rabbim ol der ve olur korkma hiç içine inşirah ferahlığı versin rabbim 🤍
Gorkim Annesiebeolanbikuzucuk inş durdururlar cnm Allahım yardım etsin inş sana dua edeceğim bu mübarek ayda
[silindi] Annesiebeolanbikuzucuk Allah yardımcınız olsun sağlıkla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin. Belirtileriniz neydi bende 18 haftalığım bebeğim çok aşağıda doktor progestan verdi ama korkuyorum
ebrusngl Annesiebeolanbikuzucuk Rabbim sağ salim vakti saatinde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Tuba_a Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin. Allahım korktuğun şey ile sınamasın seni inşAllah 🙏
Eylulperisi Annesiebeolanbikuzucuk ALLAHİM safi ismiyle şifani versin inşallah vakti zamanı geldiğinde sağ sağlım evladını kucağını alirsin insallahhh🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Merieva Annesiebeolanbikuzucuk Şu mübarek ayda , mübarek günde inşallah Allahım içini ferahlatsın sağlıklı zamanda gelsin bebişin ❤️
Annesiebeolanbikuzucuk Allah hepinizden razı olsun kisalik ve açıklık için bisey demedi acilman başladı dedi eğer pazartesiye kadar dayanırsa 2. Dikiş atilacak inşallah dayanır pazartesi ye kadar antibiyotik baslandi
myangelson Annesiebeolanbikuzucuk sen içini ferah tut çok çok acil birşey olsaydı alırlardı doğuma bak demek ki ilaçlarla olabilirmiş ki burada da çok vardı öyle rahim boyu kısalmış açılması olmuş bekleyen sürekli yatan sende öyle olursun Allah’ın izniyle rabbim bu mübarek günlerde yüzünü güldürsün 🤍
Melekrcn Annesiebeolanbikuzucuk bende serklajliyim 23 haftaligim. Doktorum hep gidip gelebilirsin evden çıkabilirsin diyor yatmami söylemiyor.. Ama korkuyorum genellikle uzanarak geciriyorum