Mrv2112 benim durumlarımı gördünüz mü bilmiyorum hatta ben post açmıştım benim kadar kanama yaşayan sanırım yok diye en son en büyük olanı ⅘ ped dolusu Doğum yapıyorum sanmıştım pembe pembe ve aşırı hızlı geliyordu Hastanede yattım ama bu süreçte bana sadece proluton vurdular başka da bir şey yapmadılar başka hastaneye geçince kan uyuşmazlığı iğnesi vurundum progestan filan tabi ondan sonra gene başladı iki gün sonra kesildi gene başladı. Allah sağ Salim tamamlandırsn