5.haftamda başladı kanamalarım ama ne kanama alanı vardı ne de sebebi bulunabildi. 4. aya kadar progestan kullandım ve tabı yüregimi agzıma getıren kanamalarda koşa koşa acile gittim. kırmızı kandı fakat devamlılığı yoktu hıc. peçeteye gelıyordu devamlı akış olmuyordu. en son doktorum anı yaşa stres yapma hıc bır seyın garantısı yok yaşayacaksa zaten yaşayacak yapabilecegin hic bır sey yok dedi. artık progestanda kullanmıyorum. 20. haftamdayım bazen pembe bazen kahverengı devam edıyor bazı zamanlar 1 hafta hıc bır sey olmuyor bıle. dediğim gibi sebep yok neden yok. stres etkılıyor ama bu tecrübeyle sabit. ilk 3 ay cok sıkıntılı kafama takarak gecırdım ama artık olduğu kadar olmadığı kader modundayım. Dediğim gibi 20. haftadayım benım gibi bu durumu yaşayanlar var mı ?