Aysel_krdg minikmucizeemaak her zaman iki katı artmıyor yüzde 60 ve üstü artış varsa sağlıklıdır diyorlar benimde artışlarım hiç 2 katı olmadı hep yüzde 85 90 civarı doktor iyi diyor bakalım inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza da alırız
anneoluyoruuumm16 minikmucizeemaak yaaa aynı gün kese gorme günümüz 🤭 ama benim doktorum 14 üne kadar izinli o yüzden 14 ünde göreceğiz inşallah 😍
minikmucizeemaak anneoluyoruuumm16 Sağlıkla görelim de beklenecek artık benimki direk 11 ine randevu aldırdı 10.30 a aldım sabah idrara sıkışık gidenler vardı burda öyle mi gitmek gerek acaba
anneoluyoruuumm16 minikmucizeemaak aslında ilk gittigimde daha gebelik testi yapmadan hem test hemde ultrason yazdı evet ultrasona idrara çok sıkışık bir şekilde gelin demişlerdi. Sonradan gebelik seviyesi ultrasonda görünmeyecek kadar az olunca ultrasonu iptal etti
minikmucizeemaak anneoluyoruuumm16 Anladım canım sıkışık gel falan demedi bana doktorum ben burdan görmüştüm öyle mi gitsem diyorum