SilaTR benim erken doğum olmuştu kızım da solunum sıkıntısı yüzünden küvöze girdi. 1 hafta entübeydi. Mamayı boruyla boğazdan veriyorlardı havayı boruyla burundan. Sonra 3 gün de kendi kendine nefes alışverişini takip ettiler kuzum. 10 günün sonunda kavuştum kızımla. Her bebeğe göre değişiyor ama en az 1 hafta kalır büyük ihtimalle. Benimde haftada 1 gün sadece 5 dk görüş hakkım vardı, ne kucağıma alabilmiştim ne emzirebilmiştim sürekli süt sağıp götürüyordum. Çok zor bir sınav ama geçiyor inan. Sen o sırada oendini toparlamaya çalış bebişin geldiğinde iyileşmiş ol tüm gücünle onunla ilgilenirsin. Allah sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲💕