kelebekucusu Doktorum progestan fitil vereceğini söyledi ama eczaneden verilen ilaç ağızdan kullandığımdan çıktı. Fitil olarak da bu mu kullanılıyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Minapala kelebekucusu ben şuan kullanıyorum canım ağızdan alınan gibi ama vajinal olarak fitil yapıyorum benim doktorum da öyle demişti
Ecem95 kelebekucusu hem fitil hem de ağızdan kullanılıyor ben 19. Haftadan beri sabah aksam fitil geceleri de ağızdan olarak kullanıyorum 37. Haftadayım hâlâ kesmedi doktorum sezeryan olacağım sanırım o yüzden.
gzl_2320 kelebekucusu bende kullanıyorum 1 parmak içeri it ayaklarını koltuğun yaslanma yerine yukarı doğru koy. 1 saat yatıyorum ben hiç kalkmadan, yarım saat falan yatarsam ilacın çoğu geri geliyor bende
kelebekucusu Sevsev0940 teşekkür ederim canım. İçeri koyduktan sonra çok itmem gerekir mi ne kadar süre ayağa kalkmamaliyim peki
Sevsev0940 kelebekucusu en az 45 dk durman gerekiyor erken kalkarsan akiyor geri yatabilirsen daha fazla yat geri akar erken kalma
kelebekucusu Serendipty Blm26 Gece uyuya kalınca unutmuşum sabah koydum derine de ittim bir buçuk saat kalkmadim ama sonrasında yarısı tam erimeden lavaboda geldi. Ağızdan bi tane alsam şimdilik zarari olur mu 200 mg kullanıyorum
Expecto Benim ki direk fitildi ağzından alınanı bilmiyorum hatta bir aparatı var ilacı ona takıp koyuyorsun. Ben uzanmadım hiç takıp direk işime devam ediyordum zararını görmedim açıkcası
kelebekucusu Expecto doktor vajinal dedi reçete de öyle yaziyordu ama eczane hap vermiş internette de fitilini görmüştüm ama bu da kullanılıyor sanırım
Blm26 kelebekucusu bence vücudun yeteri kadar almıştır bende 200 mg kullanıyorum bende de akıyor bazen. O yüzden normal duzende devam etmelisin sanki
kelebekucusu Sevsev0940 bir bucuk saat sonra kalktım ama tam erimeden geri gelmiş. Bundan sonra ihmal etmeyip gece yatarken koyacağım. Siz neden kullanıyorsunuz
Sevsev0940 kelebekucusu erken dogum riskim var 10 gundur hastanede yatiyorum sancim var 4 cm acikligim ve rahim kisaligim 7mm
Mediha99 Bende 3 ay kullanmıştım yoğun koyu yeşil iltihap vardı ben de gece yapıp uyuyordum baş dönmesi yaptı ben de yan etki normal miş
Rumeysaclk Bende kullanıyorum ağızdan alırsan belirtileri biraz ağır uyku mide bulantısı baş dönmesi çok yapıyor bende alttan kullanıyorum gece yatarken koyuyorum sabah kalan parçalar akıyor
kelebekucusu Sevsev0940 geçmiş olsun kac haftaliksiniz benim de Çarşamba günü kanamam oldu plesanta aşağıda kesede ayrılma var dendi o yüzden kullanıyorum bugün çok şükür kesildi inşallah saglikla aliriz bebişlerimizi kucagimiza