Lavinyaa8 peki bebeğinizin emmesi, gücü falan nasıldı. Ben de 36+5 im ve ağrılarım var ama doğmasın diye gitmiyorum hastaneye. Doktor bari 37 olsun demişti sonrasında beklicez demişti. Geçen hafta aşırı sancıdan Bi hastane yatış serüvenim oldu ve doktor Bi dahaki sefere durdurmayız doğuma alırız demişti