Cnnttt Ben de 35+5 te sancım çok olduğu için hastanede yattım 36+5 im şu an ilaç ile erteliyoruz doğumu. Ama dün geceden beri yine ağrım çok. Doğuracam diye hastaneye gitmeye çekiniyorum. Ciğer geliştirici olmuş muydun? Ayrıca haftan fena değil bana da doktorum kötü Bi hafta değil demişti.