Busra--54 Likayolcusu hayır şuanlik riskli bir durum görmediği için gerek duymadı sanırım dikkatli olmam için uyarıda bulundu sadece sancı açıklık görürse yapar diye düşünüyorum
Likayolcusu Busra--54 benim tek plasenta olduğundan gelişimleri yavaş ilerleyebilr ben doktoruma sorucam bu hafta
Busra--54 Likayolcusu perinatilojiye gidiyodun iki aydır artık gebe polikliniğine gidebilirsin dedi yani gayet normal ilerliyoruz demekki oraya yonlendirdi beni sormanız da fayda var sizin bilgi almış olursunuz
Likayolcusu Busra--54 banada iki haftada bir Perinatolojiye gelmen lazım dedi tek plasenta sorun olabiliyormuş birbirlerinden kan beya besin alabiliyorlarmış bu yüzden araları çok açılmaması lazımbakalım bu cuma gidicem tekrar çağırıcak mı?
Busra--54 Likayolcusu evet ikiz dediğimde banada ilk tek plesantami diye sormuştu ama benim çift yumurta herşeyi ayri riskte görmedi.cok şükür normalden devam edebilirsin dedi son 69 gün 37 haftaya göre hesapladigimda sağlıkla alalım kucağımiza inşallah
Elif777 Bende tek yumurta ikizlerine hamileyim tek plasenta şuan 31+2 haftadayim ciğer geliştirici vurundum doktorum 36 haftada sezaryan dedi uygulamaya göre 61 doktorumun verdiği ile göre 33 gün var
Likayolcusu Busra--54 ikizleri 37 de mi alıyorlar ben hiç bilmiyorum benim tek plasenta çift yumurta kaçta alırlar