Likayolcusu Uygulamaya göre son 99 ama erken gelirler büyük ihtimalle çok şükür ikili rakamlara düştük bizde ikiz anneleri kaçıncı haftalarda doğum yaptınız ve normal mi sezeryan mı oldumuz? 🥰
3kuzuAnnesiyim Likayolcusu aaa bende anlık 99 :) bakalım hangımız önce doguracak ama ben 2 gebelıgıde 41. De yaptıgm ıcın 42 ye kdr yolu var benım😀 ıkımızınde 3. Kızı:)
Likayolcusu 3kuzuAnnesiyim evet bi ara daha kuşmuştuk üç kız annesi 🥰 büyük ihtimalle ben doğurucam erken 😁😁
Likayolcusu nur34_ aaa hele doğumdan sonra özlüyor insan 20li haftaları hareketlerini his ettiniz anlatı 🥹🥹
Likayolcusu Paramedik16 az önce başka bi postta konuştuk gerçekten her halimize elhamdülillah sağlıklı olsunlarda gerisi boş
nur34_ Likayolcusu bn bir ay oncekileri cok ozlerim 20lerde degil suanda can acitiyo en guzeli 35 lerdeki🫣🤭
Busra--54 Likayolcusu uygulamaya göre son 92 26+6olduk doktorum bu haftalardan sonra çok dikkatli olmami fazla hareket etmememi olabildiğince dinlenmemi söyledi erken doğum olucak ama ne kadar dururlarsa o kadar iyi dedi bakalım ne zaman gelicek prenseslerim hayirlisiyla kucağımiza alalım inşallah 🥰