sema1759 ilk gebeliğimde kızkardesım 2 eltim ve arkdsım beraber hamıleydık. 5 imizinde dogruydu onların erkk benım kı kızdı.
- Gebeliğimde kız kardesımle hamıleydık yıne onun da benımde kızdı tuttu.
Bu gebeliğimde eltimle hamileyim ona kız dıo bana erkk onun tuttu benım kı tutmadı ya da tuttu bılmıorum hala emın dglm kız dedıler ama bir kez tek.