Korkulacak birşey değil düşük olma ihtimali Yok gibi birşey Zaten gebelik sağlıksızsa vücut atar diye düşünüyorum.harmony testi ver kan alınarak gönderilen ama Bebek’te sorun çıktığı zaman amniyosentez Türkiye de yapılmadan gebeliği sonlandıramıyorsunuz o yüzden en iyisi amniyosentez hemde %100 sonuç veriyor bebek için endişelenmeyin yiyecek ekmeği yoksa dünyada zaten herşey Allahtan ben öyle dedim yaptırdım en azından şimdi %100 sağlıklı olduğundan Emin’im ♥♥♥