Benden 20 haftalıkken istediler kalıtsal olması yüksek bir rahatsızlığı var bebeğimin 200 de 1 sanırım düşük riski varmış ben yaptırmadı şimdi 36 haftalığız doğunca her türlü testi yapacaklar zaten diye bebeğim rahat etsin istedim. Her durumda doğmasını istiyorum. Ama her durumda aynı mıdır bilmiyorum. sadece genetik hastalığı ortaya çıkarıyor diye biliyorum. İyice bir araştırın derim.