Beyzosanne Kızlarr selam cinsiyetimizin belli olmasına çok az kaldı erkek olursa Mahir,Yiğit,Mustafa,Yusuf Kız olursa Zeynep,Defne isimlerini beğeniyorum.Sizin isimleriniz belli mi.Önerilere açığız 🥰
1mucize Beyzosanne bizde çok isim değiştirdik şu an”MevaNur” ve “Nisanur”arasında gidip geliyoruz eşim arada “Havvanur” diyor😂 bakalım ama ben MevaNur da kararlıyım inşallah🌸
Ayfer33 Beyzosanne bizde erkek olursa hamitkaan kiz olursa lina dusunuyoruz hayirlisiyla ama tabi cok erken ama 🥰🥰🥰😍
Merveozenkayhan 1mucize meva anlam olarak da çok hoş bence meva Nur ayrı ayrı koyun daha hoş oluyor sanki 🥰
19-85smya Kiz olsaydı Ahsen Miray erkek olsaydi Hasan Baybars düşündük sonra Muhammed Ali nasip olacak inşallah
Hilalina Kız olsa ismi belliydi Güneş olacaktı. Cinsiyetimiz erkek şu an Kuzey düşünüyoruz. Erkek ismi bulmak çok zormuş
Sudemutlu Hilalina bende de öyle oldu ilk haftalarda hep kız ismi düşündüm buldum bir sürü fikir vardı ama erkek olacak inşallah, dedemizin ismi Ömer bende yanına atlas eklemeyi düşünüyorum ama nasıl olur bilemedim
aselalbayrak Beyzosanne Canım ben kız olsaydı arven liya koyacaktım. Erkek oldu benim Minişim ona da Arel koyuyoruz. İkinci bir isim olarak hala arayış içindeyim ama kararsızım. Deniz Arel de güzel uyuyor çünkü.