Aliss61 57-49 bende öyleydim canım test yapmaktan bıkkınlık gelmişti son kez yapıcam dedim silik çıktı sonra kan verdim 7,60 çıktı
anneoluyoruuumm16 57-49 benimde gecikmenin üçüncü günü 4.88 di doktor çok sınırda yükselebilirde kanama da başlayabilir dedi. Eğer adet olmazsan bir hafta sonra tekrar kan ver dedi ve bir hafta sonra pozitife döndü
babyshark__ 57-49 hayırlısı böyleymiş canım üzülme rabbim en doğru zamanda nasip eder tez zamanda bebek sahibi olursunuz inşallah 🤲