Arkadaşlar bir sorum olacak benim adetime bir hafta var dünde adet olacak gibi karınım ağrıdı ama öyle böyle değil dedim kesin adet oluyorum ama sonra geçti normal de adetime yakın sivilce cıkar baya şimdi sivilce de cıkmadı ama cokda umutlanmak istemiyorum acaba yerleşme sancısı cekmiş olabilir miyim bunu yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim tesekkur ederim