Knur_23 ben ilk öğrendiğimde 4 haftalıktı😌Allahım zaman nasıl geçer de karnım büyür,bu çocuk doğar diyordum 32. Haftamız bitmez üzere☺️Zaman tahmin ettiğinden daha hızlı geçecek sonra da nasıl doğacak telaşı başlayacak🤗şimdi ben kara kara düşünme evresindeyim her anı delilik olan bu serüveni çok zor olsa da ben çok sevdim,kilolar aldım,uykularım yok,midem ne yesem şişiyor,çok rahatsız oluyorum ama bekliyorum işte.Şimdi daha iyi anlıyorum neden cennet anaların ayakları altında dediklerini,şimdi daha iyi anlıyorum canımın içi annemin kıymetini🙏🏻😭