Likayolcusu Gamzeee111 bşr normal doğumum var evet ama sancı gibi değil şaun ki ağrılarım kemik ağrısı ağırlıklarından kapladıkları yerden dolayı zorlanıyırum sanırsam karnımın alt kısmı çok ağrıyır rahim ağzı kısalıyır sanıyırdum ama kaç defa gittim hep normal ölçtüler oda ağırlıklarından büyük ihtimalle inşallah sağlıkla doğar tüm bebekler
Busramommy Gamzeee111 zor süreç moralini yüksek tut ona en iyi gelecek şey sütün stres yapma sağ sürekli 3 saatte bir düzenli yap dua et sürekli 2 kilo olmadan çıkartmazlar zaten benim de başıma geldi 27 haftada doğum yaptım 4 ay kaldı küvözde sonunda kavuşuyorsun Allah’ın izniyle kavuşana kadar zor geçiyor ama bir şekilde geçiyor Allah yardımcın olsun canım 🙏
Paramedik16 Likayolcusu her şey yolundaydı bir hafta önce 43 mm olan rahim ağzım hastaneye gittiğimde açılmıştı 6 cm bi anda sancım oldu aslında iki gün filan çekmişim ama acı eşiğim çok yüksek benim hiç anlamadım evde 5 dk da bir düzenli sancı yaşayınca anladım doğum sancısı olduğunu hemen gece 3 te hastaneye gittik ciğer geliştirici vuruldum sancıları kesmek için serumlar fitiller verildi hiç bir şekilde geçmedi 11 de sezeryana alındım apar topar bebeğin biri doğum kanalına girmişti çünkü
Bet1 Gamzeee111 arkadaşım 23 haftalık doğum yaptı ve bebeğine kavuştu şükür. Bı an önce sağlıkla sizde kavuşun inşallah minik savascinizla 🤲🏻💙
prematureanne02 Bet1 Arkadaşınızda süreç nasıl ilerledi bende 23 haftalık doğum yaptım doktorlar asla umut vermiyo . Beynin de kanama oluşmuş yaşama şansı çok düşük diyolar. Biraz anlatırsanız belki banada umut olur
Hatice_123456 Gamzeee111 ilk 1hafta vermiyorlar 1 hafta sonra vermeye baslicaklar sen sütünü sağıp buzluğa atmayı unutma
Gamzeee111 Hatice_123456 inşallah ya bugün bir hafta oluyor ciğerleri ne zaman gelişir acaba dizlerinde öyle miydi 😢
vyusala Gamzeee111 abimin ikizleri 7aylık doğdu 40 gün küvezde kaldı şimdi Maşallah 21 yaşları olucak😊Prematüre bebekler çok güçlü olur sağlıkla bebeyinize kavuşursunuz İnşallah
Rabiaozcn Bende 36 haftalikken dogum yaptim cigerlerinde enfeksiyon var onbir gun oldu yogun bakimda halen cok yavas ilerliyo
prematureanne02 Suyldz06 dün konuştuk doktoruyla. Anne sütüyle besleniyor 750 gram olmuş. Ama beynindeki kanamanın durumu henüz belli değil. Çok küçük olduğu için sürekli dokunamıyorlar
Bahartryk Benim oğlumda 37 haftalıkken doğdu sezeryanla ilk geldiğinde biseyi.yoktu gece yanımda uyudu sabah doktor geldi aldı götürdüler küveze enfeksiyon kapmış cigerlerinde hava var dedi kendi kendine nefes alamiyor dedi başınıza gelen varmi