Moonbow06 Şehir hastanesinde doğum yaptım aslında hastanede ihtiyaç duyuldugun veriyorlar, mesela benim sütüm çok az geliyordu bebeğim doymadığı için mama takviyesi yapıyorlardı, saati gelince mamayı hazırlayıp getiriyorlardı, vermeseler bile her hastanenin yanı eczane dolu ihtiyaç duyulduğu an gidip alınabilir