BbabyMom esiaks yaa 😅devlete hıc gıtmedık tek doktorla devam ediyorum sımdı.soyleıdgı kılodan da az olmasın ıstıyorum 🥲
BbabyMom selinsmother 30da 1.800 cıvarıydı canım sonra 35de gıtmıstım 2.800 olmuştu 38deyım 3.300 ıste bazı haftalar daha ıyı almış benımkı tabı cıhaz doğruysa 😅😅
selinsmother BbabyMom iyi yakın ilerlemişiz 38 de 3300 çok güzel inşallah sağlıkla gelir bebişin az kalmış 🥰🤲🏻
Betulnnmz BbabyMom sanırım makine de bir sıkıntı vardı çünkü bir doktor da bakmadı hepsi 4.5 kg dan fazla dediler 😀 aynen çok sükür sağlıkla geldi şimdi 2. ye gebeyim mecbur buda sezeryan olacak ☺