selinsmother BbabyMom bayaa oldu gerçekten ama normal yapabildi 😀 bende 4 deseler bile normali denicem ya
Glcn12 BbabyMom benim oğlumda ultrason da çıkanla aynı oldu ama sanki bana göre biraz zayıftı o kiloya göre
2022bebeki BbabyMom Evet 4 gün önce ölçüm olmuştu. ama 350 gram aşağı ya da yukari olabiliyor demişti zaten i🤗
BbabyMom selinsmother benımde niyetim o bakalım hayırlısı 🙂kaç haftalıksın kaç kilo dedı doktorun canım
Betulnnmz BbabyMom benim 750 gr dı 4500-5000 gr var dediler 3820 gr doğdu kızım ve bu yüzden sezeryan doğum yapmak zorunda kalmıştım 🤷♀️
BbabyMom Betulnnmz ay ınanmıyorum baya fark varmış sırf kilo ıcınmı sezeryan tercıh eddınız 😯bnde 4e kadar normal ıstıyorum ama ya yanılıyorsam dıyede endıse ediyorum
Betulnnmz BbabyMom ben tercih etmedim devlet hastanesiydi çocuğun kolu kırılır falan dediler asistan da doktoru aradı oda sezeryan yapın demiş doğumdan sonra da konuşmuşlar hep böyle hatayı nasıl yaptık biz diye ama olan olmuştu zaten 🤷♀️
Minigim38 BbabyMom benimki son haftaki kontrolde çok hareketlendi ondan belki kilo ölçümü yapamamış olabilir doktorumuz 😅
BbabyMom Minigim38 masallah benımkıde öyle bı sağ bı sol boks torbası oldum yemınle yüzünü bıle göstermiyor artık 🥲
Minigim38 BbabyMom ben sadece detaylıda yüzünü gördüm onun dışında hep yüzü kapalıydı yada arkası dönüktü 😅 doğana kadar görmemi istemedi heralde. Şimdide 5 aylik olduk 2 dakika koyup tuvalete gidemiyorum ağlıyor
BbabyMom Minigim38 oy masallah hareketlı o zaman benım kuzum coook sakindi karnımda hala öyle ama oğlum hııc durmaz pat pat aksama kadar 🥲😄
esiaks BbabyMom doğum yapmadım ama bir hafta önce özeldeki doktorum 3200 dedi. Bugün devlete gittim tahlil için. 3000 dedi. Bir haftada bebek zayıflamadı herhalde 😂 ölçümler aşağı yukarı oynuyor yani bu böyledir.
BbabyMom esiaks yaa 😅devlete hıc gıtmedık tek doktorla devam ediyorum sımdı.soyleıdgı kılodan da az olmasın ıstıyorum 🥲
Betulnnmz BbabyMom sanırım makine de bir sıkıntı vardı çünkü bir doktor da bakmadı hepsi 4.5 kg dan fazla dediler 😀 aynen çok sükür sağlıkla geldi şimdi 2. ye gebeyim mecbur buda sezeryan olacak ☺