Damlaamine maliyetli birşey değil canım ben yaptım cokta güzel oldu videolara bakıp hala o heyecanı yasıyorum hala☺️ Herkezi evime topladım calıstıgım icin ben 2 ceşit hamurişi yaptım ama gelen herkezdende bişey yapmasını rica ettim büyük balona 60 tl verdik o kadar birde birkaç tane mavi ve pembe balon aldık harcadıgım en fazla 80 tl ama anısı yeter🌸♥️ Bence yapmalısın icinde kalmasın ama biz eşimle ikimizde öğrenmedik doktor kardeşime söyledi herşeyi o hazırladı sende öyle yap bir yakınına söylesin sende bilme daha güzel oluyor☺️