Damlaamine valla ben yaptim hicte gereksiz degil bence ayrica harcadigim para para degill 😊bi cafeyle anlastim 15 kisilik bi masa ayarlattim doktorumdan cinsiyeti zarfa yazmasini soyledim o zarfi arkadasima verdim .40 tl balona verdim helyumla sisirmeyi ve icine cinsiyet rengini arkadasim duzenledi zatenn .esim cafede istedi cunku evde temizligi ikramligi falan derken ugrasmami istemedi .ee zaten cafeye gelen arkadas ve genc akrabalarimiz da bi cay bi kahve iciyor hal boyle olunca 120 tlde hesap odendi ☺amaaa cok guzel bi hatira kaldi yuz sekillerimiz olay oldu 🤗😇