Merhaba kizlar bursaya tasinali 1 ay oluyor Medicana Volkan aksakalliya gitmistim ikili tarama testimi erken yapmis ve sonucum cok kotu cikti. Ve adam yanlis yaptigi teste gore bana bana bebegin ölecek dedi. İlgisiz ve lakayık tavrı korkunçtu. Asla kimseye onermiyorum o doktoru da o hastaneyi de. Korkunc bi doktor benim canimi cok yakti gunlerce psikolojik bozuk gezdim sizler ayni seyi yasamayin