Merhaba sevgili anneler iki gün önce post açmıştım çok sancılarım var doğum mu oluyor diye neyse acile gittik ordan dogunhaneye gönderildim nste ye bağladılar sancı görünmedi o günde iyiyydim yani dün neyse nsteden sonra her seferinde doktor bide ultrasonda bakıyor bebeğin durumuna belim çok ağrıyor dedim belim için ilaç yazdı yüzüme bile bakmıyor hocam ulatsyona bakmayacakmisniz hayır dedi ama kocam bebeğimin kilosunu merak ediyorum durumunu rica etsem bakarmisniz hayyirrr bakmiyacam dedi birden ebe bana yükseldi çok istiyorsan git randevu al poliklinik te baktirirsin aynen bu şeklide yemin ederim 4 5 aydır randevu bildirimi açmışım hala yok hiç bı şekilde randevu alamıyoruz onlarda biliyor elime recetemi verip yoladilar sadece ben vardım baska hasta olsa belki başları kalabaliktir moralleri bozuktur diyecem o kadar kırıldım ki ben nasıl doğum yapicam orda durumumda yok özele gideyim size içimi dökmek istedim dünden beri uyuyamadım cevap da veremdim ya çok kaldı icimde