Zehraasel Kızlar 40+3 de riskli olur diyorlar yatış öneriyorlar devlette kaka yapabilir diye acaba 41 beklesem mi biraz daha yoksa yatisi kabul mu etsem bilemedim 41 de tanidiklariniz yada siz doğum yaptınız mı
Emanetimi_bekliyorum Zehraasel tanıdıklarım var ama bence riske atmayın pazar günü benim de 40+0 oluyor sezeryan normal nolursa alsın doktor hareketleri azalıyor korkuyorum
babymom_8 Zehraasel banada 40+5 e gün verdi doktor canım beklemeye gerek yok yani doğum zamanını aşıyor zaten
Zehraasel Emanetimi_bekliyorum kaka yapmasından korkuyorum işte yoksa beklerim de Allah korusun daha kötü sonuçlar olursa ilerisi de zor cigerine felan bir kaka kacsa
Emanetimi_bekliyorum Zehraasel aynen ben de Allah korusun psikolojik olarakta yıpranıyoruz düşünmekten
Jerryy Hiç ağrım açıklığım yokken 41i bekledim yinede gelmedi devlette suni ile yaptım bence sizde beklemeyin doktor beklemeyelim diyorsa
Zehraasel Jerryy hiç açıklık yoktu diyorsunuz peki suni sancı verince ne kadar beklediniz açıklığı ne zmn oldu doğumu kaç saat sonra yaptınız
Jerryy Zehraasel öğleyin 12.30 gibi verildi akşam 9.15de doğdu daha oradaki ebe ilk doğum olduğu için erken ertesi güne doğar diyordu şükür öyle olmadı. Suniden korkmayın ilk etapta hafif ağrılar oluyor doğum yaklaştıkça zor oluyor ağrısı tabi acı eşiğinize de bağlı ama pişman olmadım yani suni aldığıma 🙃