Ecem4545 daha 5 haftalık kalp atışı için haftaya gideceğim korkuyorum ya kalp atışını duymazsam ya kötü bişey olursa diye kafamda bir sürü soru zaten ilk oğluma da hamilelik de sürekli ya kötü bişey olursa ya doğum yaparken ölürsem oğluma kim bakar anneme de diyordum ölürsem oğluma sen bak kimseye verme diye hem panik atak hemde o anki duygular insanın aklına herşey geliyordu şimdi sıra bu ikinci hamilelikte allah yardım eder inşallah 🙏