Canım dr.david d. Burns PANİK ATAKTA ilaçsız anksiyete tedavisi diye bir kitabı var ben ancak bu kitapla yendim. Resmini yukleyemedim bi türlü ama yukarıda yazdığım gibi yazarsan direk çıkar. Bir de ben defter tutuyodum, negatif düşünceler geldiğinde onları pozitife çevirip yaziyodum, bazen hala yaparım. Bir de youtube da bununla ilgili çok fazla video var, mutlaka oradaki meditasyonlardan yapiyodum. Son olarak da bilinçaltı terapisi öneririm. Kendine her zaman bunun hep en rahat halinde geldiğini ve sadece rahatını bozmak için seni ele geçirmeye çalışan en nefret ettiğin kişi olduğunu hatırlat, gerçekten çok faydası oluyor. Benim gitmediğim doktor, psikolog kalmadı. Hiçbiri fayda etmedi. Sonunda yine kendi kendime hallettim.