cherryblossom7 gelartkk bana da öyle dedi ya. Sanki içerde dursa daha iyi diyorum 1 hafta 10 gün. O da haklı tabi doktor da bizim icin en iyisine karar veren mercii.. Allah hayırlı doğumlar nasip etsin canım kazasız belasız
Turna44 cherryblossom7 evet malesef banada öyle geliyor. Detaylıyı gittiğimde iyice Bi sotacam yinede tm nerde diye
Sumeyye-88 Vaveylaanur peki hareketlerini hep asagi da mı hissediyorsunuz Bende 19. Haftadayim benimde asagi da ve hep asagida hissediyorum bebek daha cok haraket ettikçe korkacagim galiba altıma vuruyor hep haraket ettikçe
Vaveylaanur Sumeyye-88 benimde aşağıda hissetmelerim çünkü zaten bebek daha tam yukarı çıkmış değil çok nadir göbek değilimin oralarda hissediyorum onun dışında hep kasık bölgeme doğru vuruyo
Gurbetkusu60 Bizde 33+4 olduk hala çıkmadı plasenta yukarı bugün kontrolüm vardı rahim ağzına çok yakın dedi doktor on günde bir kontrole gel bol sıvı tüket bol istirahat et iş yapmak yasak çok dikkat edeceksin dedi bakalım ne olacak
EsraDabakzkal Turna44 21 deyim şuan. 18 den beri aşağıda diyorlar. Bende ümitsizlik yaşıyorum artık hiç çıktı yazanı görmedim 🤕
Love13 gelartkk canım bişey sorucam benimde plasenta tamamen rahimi kapatıyor henüz 25.haftadayım ama bana hiç ilaç falan vermedi sana vermiş miydi ? Herkes progestan kullanıyorum diyor ama bana vermedi hiç doktor
gelartkk Love13 gebeliğin başında kanama alanım vardı o zamandan beri progesteron kullanıyordum canım onun haricinde bişey yoktu. Doktorum da buna yapılabilecek bişey yok demişti plesenta için
Beybisii gelartkk doktor size altdan muayne zamani ewin asagda oldgu soyledi ya karinda.yani usdenn bakarken??
Love13 Beybisii detaylı ultrasona gidene kadar doktor farkında değildi plasentamın aşağıda olduğunun. Detaylıda gördüler ama baktıkları zaman normal ultrasonda da görebiliyorlar benim doktorum bakmamış bile hiç galiba çünkü baksa görürdü