Besstee benimde rahime 1 cm yakınlıkta yerleşmiş doktorum hiç bi şekilde korkma dedi bişey vermedi sıkıntı yok 32. Haftaya kadar bebek büyüdükçe yukarı çıkar çıkmazsa ne olur dedim bebeğe bi zararı var mıdır dedim, hayır sadece sezaryenle doğum olur bebeğe bi zararı yok dedi senin büyük ihtimalle ya tam kapatmış yada yarım oyüzden ilaç vermiştir kendini üzme yorma dikkat et ☺