Kızlar merhaba bugün hastanede tahlil verdim ve demirlerim baya düşmüş yani demiri yükseltmek için ne yapabilirim ilaçta verdi ama hani yiyecek olarak ne yiyebilirim ki yükseltebilirim sizde olan var mı aranızda Demir eksikliği yaşayan varmı ne yaptınız