Berramm00 Zbyde34 2 yaşında bir kızım var, adı; BERRA HÜMA❤️ 5 aylık hamileyim cinseyetini 12 Nisan’da öğreneceğim çok heyecanlıyım bakalım onun adı ne olacak❤️🥰
birannis_ Zbyde34 13 yaşında bir oğlum var ismi egemen💙 şimdi 18+5 haftalık hamileyim tekrar erkek bebek annesi olacağım bebişimizin ismi Çınar Efe💙 olacak
Zbyde34 Ada022 bende ya oğlum da çabuk karar vermiştik içimizede sinmişti ama şimdi kızıma bi isim bulamıyorum bulduklarımda içime sinmiyor 😑
Belinay_AliEge 3 yaşında Kızım Var Adı Belinay 👼🏼🌸 Şimdi 37+ 5 hamileyim oğluş geliyor onun adını da Ali Ege olsun dedik 👶🏻🤎
Zbyde34 Belinay_AliEge eşimin yeğenin adı da belinay ben seviyorum bu ismi, sağlıcakla büyüsünler inşallah🌸
Mom2123 2 yaşında kızım var ismi Rüya. Şimdi 19 haftalık hamileyim ismini Ayliz Ela veya sadece Ela düşünüyoruz. Daha karar veremedik 🥰
Zbyde34 kubraselcuk benim oluşumun adı Alparslan bi oğlum daha olsaydı ya Alperen yada göktuğ koyucaktık biz sizde fikir olur diye söylüyüm dedim 🤗bende kız ismi arıyorum 🙂
Zbyde34 Nurr_22_22 Zeynep ismini çok seviyorum Zeynepler çok güzel oluyolar çok asil oluyolar çok istiyodum kardeşimin adı Zeynep ama eşim istemiyo kardeşimin adı diye
Zbyde34 tubimom benim oğlumun adı Alparslan bi oğlum daha olsaydı adı ya Alperen yada Göktuğ olcaktı kız ismi arıyorum 🙂 kızım olucak inşallah
Zbyde34 Ezgikrkl evet çok bilindik bi isim değil bi akrabamız var ıraz diye sürekli adını unutuyordum yanlış söylemiyim diye sadece teyze diyodum kadına anlamı ne acaba 🙂