Sevilayms 2. Gebeliği olan bir anne olarak hiç gerek yok ilk oğlum kışın oldu 1 takım 3 lu set ve iç zıbın ile iç pijama verdim ebeye o kadar birde normal aldığım penye battaniyelerden. Zaten göbek bağından , topugundan kan alırken falan batıyor 1 saat sonra çıkaracaksınız