Sevilayms canım valla bence almana hiç gerek yok, bana eltim 10lı hediye almıştı ama öyle ahım şahım bişey değil 200-300liralık bişey belki o kadar bile değil, ben bilerek onu doğduğunda giymesi için hemşireye vericem çünkü ister istemez leke kan vs olabiliyormuş, güzel cicilerini orada ziyan etmek istemedim, odamıza gelince inşallah değiştiririm güzelce dedim, 5li takımlardan koyabilirsin hiçte sorun olmaz 1kere ya da 2kere giyeceği bişey içim o kadar paralar vermeye gerek yok. İnternette çoğu kişi reklam yapıp ücretsiz aldığı için herşeyi koymuş gibi gösteriyor, ben kendim tulum şapka eldiven 3lü isimli nakışlı takım yaptırdım sadece, bayrama doğmuş olucak inşallah o zaman giydirmek istiyorum, hiç takılma 10lu mevzuya 5ten tek farkı iç zıbın var içinde birde battaniye