nurkarakoc 11+1im ve kaç gündür canım acayip noodle çekiyor yiyenler var mı hamileyken ben kendimi zor tutuyorum
sumeyyeee_ nurkarakoc nefsin körelsin diye aşırıya kaçmadan tüket canım bende dayanamadım canımın çektiği bazı şeyleri yiyorum valla ama dikkat ediyorum yine de🥲
designermoms nurkarakoc doktorlar çok önermiyor ama 2 3 kez ben de yedim geçen gün 2 pkaet birden yedim şimdi diyince yine canım çekti :D
Kubra-2363 Nefis köreltme adına biraz yiyebilirsin ama genel anlamda pek önermiyor doktorlar devamlı yenilmesini
nurkarakoc Kubra-2363 İşte bi kerede olsa yemem lazım kaç gündür kendimi zor tutuyorum 😊 Sürekli yemem zaten bazı şeyleri kısıtlı yiyorum
nurkarakoc sumeyyeee_ Bende canımın çektiği şeyleri yiyorum öyle ama öyle hep yemiyorum devamlı zaten kusmalarda eşlik ediyor
nurkarakoc designermoms Hadi ya hakkını helal et Valla bende buradaki hamişlere soruyorum canını çektirdiysem kusura bakma😊
nurkarakoc Dodomoms Yasak ama abartmayacak şekilde yenilebilirmiş çok katkı payı olduğundan hani zararlı olduğu için😊
designermoms nurkarakoc yok kız ne demek zor bir şey değil sen de zorlama kendini biz doktor değiliz ama bir iki kereden bir şey olmaz bence :D
Kiraz53 nurkarakoc nefsini koreltmek adına tabiki yiyebilirsin fazlası zarar sonuçta Bi kere yemekten bisey olmaz
minikprens_71 nurkarakoc ben😂 ilk aylar benim de canim istiyordu. Yiyordum. Cok şükür bisey olmadi. Ama herkes bir degil. O yuzden bisey diyemem🥰
kadertugrul7 nurkarakoc arada benimde canım çok istiyor alıp bitane yiyorum ama sürekli yemiyorum aşırı canım isterse
Leydi9 nurkarakoc bende yemiştim canım ama içindeki yağı kullanmadım asıl zararı orda çünkü ayrıca ben 3 tane midye bile yedim şükür sağlıklı bebeğimiz 🫶🏻
nurkarakoc Leydi9 Ben hamile değilken çok yerdim o zaman bile o yağı atıyordum hiç denemedim yağı ama sevmiyorum🥰