15+4 kızımız olacak. 2 doktor 12 haftalıkken erkeğe benzetmişti 13+5 de kesin kız dedi doktor. Bakalım baya bişey aldım oğlumdada ilk öğrenir öğrenmez herşeyini almıştım iyiki almışım dedim sonra herşey 2 katı fiyatına çıkmıştı. İnşallah değişmezde birde kızımız olur🎀