Yenihamiss96 Novamomy doğru diyorsunuz zaten hazırlıklar internet bi haftada bitiyor sipariş etseniz doğuma yakın hersey hazır olur 🥰
Melissatg Yenihamiss96 16+6 dan kızımla selamlar teyzeleri 😍 biz hala kusuyoruz bir türlü düzelemedik umarım doğurana kadar bunu yaşamam 🙄
Turna44 Yenihamiss96 18+5 ağustos sonu Eylül başı gibi olacak cinsiyeti çokkkk oldu öğreneli kızım olacak inşallah
Sedaalkoc Yenihamiss96 selam 15+3 bizde :) 12. Haftada gösterdi cinsiyetini doktorumuz yüzde yüz erkek dedi :) inşallah hepimiz sağlıkla kucaklayalım bebeğimizi🐣🌸
Cansuu41 Sevcan_altunkaya ya ne güzel biz hala belirsiz devam ediyoruz iyi olsunda gerisi önemli değil ama merak ediyor insan😍
Merveozenkayhan Yenihamiss96 16+5 olduk bir aydır yatırıyoruz bakalım düşük tehlikemiz var inşallah sağlıkla vaktiyle doğarlar 😍
Aydan09 Yenihamiss96 16haftaligiz daha belli degil gostermiodu 15inde gtcem insAllah orgenirim doktor 26eylule demiste riksli gecmisdi erken dogum dedide insAllah vakitinda saglkla gelr
pinkioctober Yenihamiss96 gerçekten mi philips iyi olur diye hiç bakmamıştım buna başka şeyler sldım a101den. 18 olduk biz de bugün☺️
Fatmasu Bizde 17+2 haftalık olduk 15 haftalık iken gittim kız dedi 10 gün sonra kontrole gittim kesin erkek dedi emin değilim ama sanırım erkek 🤰