aleeyllz12 Miniminia Valla canım doktora sorucam artık hap varmış galiba hapını versin böyle ömrüm geçmez
aleeyllz12 nuzunismail Her şeyi denedim canım yani utanmasam Halil İbrahim sofrası kurup öyle damlatıcam KAMFOFMDODO oda bi halt etmedi
Tugcecanan aleeyllz12 ben hemen peşine çikolata yerdim 😂 ekmeğin üstüne döküp peşine çikolata tıkıştırırdım sizinde sevdiğiniz bir şey varsa hemen atın ağzınıza
aleeyllz12 Tugcecanan Bacım valla motor yağı tadını iskender bile sökmüyor bende fıekdogöoedk neler denemedim ki
Tugcecanan aleeyllz12 ay ona çare yok o zaman markası neydi değiştirmeyi deneyin ocean kullanıyordum ben
Tugcecanan aleeyllz12 o zaman Allah kolaylık versin gahshs gözünü kapa ya Allah bismillah de yapıştır yapacak bir şey yok 😂
aleeyllz12 Sezen01 Ya herkes bir şeylere damlatıp rahat rahat içiyor galiba bu sorun bende var LDÖEKFMFLKSD mantıya damlatsam yine içemem valla
Sezen01 aleeyllz12 ben orzax d3 k2 1000 UD kullanıyorum memnunum koku hissetmiyorum tahini de çok sevdiğim için hiç sorun olmuyor 😍😍
Medinehnm aleeyllz12 ben hap olarak kullandım doltorum öyle verdi cok zorlanysan değiştirsin doktorum canım