aleeyllz12 Aynı sorunu ben de yaşadım 21. Haftadayım o kadar etkili bir kokusu vardı ki kusturuyordu beni de ama maalesef kullanamadığım için son bir haftadır aşırı kramplar yaşadım yürüyemedim bile o derece, kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim. Ben en son ekmeğe damlatıp üstüne çikolata sürüp yiyebildim kokusunu öyle kesti