Mysterons Kayalimerve kim nereden çıkardı bunu? bu gibi bir durumda doktorunuzu değiştirmeniz daha faydalı olur. Evcil hayvanların gebelikte ve hatta doğum sonrasında anne ruh sağlığı ve bebek gelişimi için sayısız faydası olduğuna dair makaleler, araştırmalar var.
Ayshe19 Kayalimerve evde kedim var canım 14 haftalık hamileyim aşıları özellikle parazit aşıları tam yapıldıysa hiç korkma bebeğin böyle bir ortama doğacağı için şanslı sakın kıyıp da verme zaten doktorun toksoplazma testi yapıyor söylediğinde seni ona göre yönlendiriyor ben sabah akşam kedimle ağız ağıza uyuyorum tıvaletini değiştiriyorum korkmuyorum çünkü doktorum tehlike arz etmiyor üstüne bebeğin çok şanslı dedi
BASAKK1 Kayalimerve Bence hiç kimseyi dinlemeyin evcil hayvanı olmayan herkeste bi “ bebek olucak onu gönder bence napıcaksın” kafası var onlarda bebek çok ciddi bir rahatsızlık olmadıgı sürece neden gönderesiniz hem emin olun bir bebeğin bir hayvanla büyümesi çok daha güzel birşey aşıları tam olsun ve tek problem hamilelik boyunca şayet kediniz varsa kumuyla temas etmemeniz gerekiyor. Bence bırakın kardeş kardeş büyüsünler🥰
Kayalimerve BASAKK1 kedimde kopegimde var.suan temizkeyecek biri yok.eldivenle temizliyorum.mecbur🥰😅insallah sknti olmaz
cokcahilsinkeskesovsem Kayalimerve yaa teşekkür ederim azcık enerjim yüksektir ya severler ya nefret ederler zaten arası yok😬😬😂😂
goker16 Kayalimerve köpeğim var hergün ağız burun öpüyorum 😽 6 aylık hamileyim hersey süper gidiyor bebeğimde gayet iyi çok şükür …
BASAKK1 Kayalimerve İnşallah hiç birşey olmaz maske de takın isterseniz tedbiren solumamıs olursunuz☺️
Mysterons Kayalimerve şaka gibi. Bebeğin herhangi bir alerji vs durumu yoksa nasıl bir zararı olabilir ki?
Susamtohumununannesi Kayalimerve 7aylık hamileyim 4 kedim 3 köpeğim var. Onlar benim Pati çocuklarım kaldıki toksoplazmaya bağışık değilim buna rağmen onları vermeyi akılım ucundan bile geçirmedim
Cerena_87 Kayalimerve şu an yeni hamileyim oğlum var 31 aylık ewdede kedim bar kızım yani şu anlık hiç bi sıkıntı olmadı olmazda işhalla veremem vazgeçemem yani kızımdan İşhallah öyle bişeyde olmaz sahiplendirmek zorunda kalmam ewim kızımsız bom boş bide çok uyumsal çok akıllı aşılarıda yerinde oldukdan sonra bi sorun olmaz İşhallah
Bersu26 Ayy onlardan bende de çok vardı başımda kimseyi dinlemedim köpeğim var.9 yaşında ilk kızım doğacağı zaman konustu durdu herkes.simdi.kizim iki yaşına girmek üzere ve ben ikinci bebeğime hamileyim , ve.kizim.kopegimizi çok seviyor kimsuee takılmayın