Nevaninannesi Kayalimerve 2 yaşında bir köoeğim var. 20 gün önce doğum yaptım. Aşıları tam olduktan sonra bir sorun yok. Başlangıçta biraz zor oldu ama şimdi alıştı bebeğimize köpeğim. Sadece benimki tüy dökmeyen bir cins ordan şanslıyım. Yutmaması önemli
Ao526- Kayalimerve Vallahi öyleler, her koşulda yanındalar. Benimde eşim Doğuda görevdeyken sarıldığım yavrumdu 😍 İnşallah hayatınızın geri kalanında da minik dostlarınız yanınızda olur
Rabissssscee Kayalimerve vermenizi söyleyenleri en yakın barınağa bırakın. :) Maltese cinsi kızım var, muhabbet kuşu üretimi yapıyordum odayı boşaltmak için gönderdik. Diğer türlü hiç birini asla vermeyi aklımdan bile geçirmedim.
Zeynepkurr Kayalimerve gebeyim ve kedim var ne çocuğumdan geçerim me kedimden o da benim evladım sadece kumunu siz değiştirmeyin eşiniz değiştirsin ve tuvaletten cıktıktan sonra çok sevmeyin. Aynı bakteri çiğ eti koklayınca da geçer toxoplazma bakterisi çiğ yumurtada bile var
Kayalimerve Zeynepkurr jeske esim heo yanimda olsa.esim denizci.mecburen kendim temizlemem gerekiyor😪ama eldiven kullanmaya basladim🫣
Cglumt Kayalimerve eşimin aileside çok laf yaptı vericeksiniz evden çıkarıcaksınız vsvs kümseyi takma kafana onlarda can onlarda evlat benim ilk gözbebeğim kızım 😻temiz çıkıcak hiç merak etme içini ferah tut
adatuna Kayalimerve size vermenizi söyleyen insanların yüzüne kocaman bir “sanane” deyin🤗 aşıları tam ve gebelikte tuvaletini temizlemiyorsanız bir sıkıntı yok. Bebek olduğu için kedilerini veren vicdansızlar olduğunu bile düşünmek istemiyorum.
Kayalimerve adatuna ben temizliyorum.ama eldivven ve maske kullanmaya basladim🥰suan esim.uzakta.temizlyecek baska kimse olmadigi icin.umarim sorun cikmaz
Kuzeymiraa Kayalimerve çok haklısınız insan herşeye acaba mı diyor 🤔 gayet normal sağlıkla doğsun evladınız insallah
iremuzunkala Kayalimerve 3 aylığım şuan asla vermem oda benim evladım onu diyenlerin içinde gram hayvan sevgisi yoktur hiçbişe olmuyor Allah nasip ederse beraber büyütücem
cokcahilsinkeskesovsem Kayalimerve yaa teşekkür ederim azcık enerjim yüksektir ya severler ya nefret ederler zaten arası yok😬😬😂😂
Kayalimerve boygirlmom esim denizci oldugu icin pek evde duramiyor😪suan gemide cakisiyor 3ay sinra gelecek 2ay evde kalacak 4ay daha gemiye gidecek.oyuzden pek yardimci olamayacak bana🥺
Kayalimerve Rwerdst ahahah sorma neyaoacagiz bublarin totisunu.benimki canavar oldu.hic durmuyir yerinde.bide gilden var.tuy olayi cok zor.mecbur bende kestirecegim. Imsallah.saglikla gelsinnn🥰🥰🤍