Kayalimerve maalesef duymamak gerekiyor ya da direkt cevabı yapıştırmak sonra zaten ağızlarını açamıyorlar😅 daha bu ne ki hamilelikte ayrı sonrasında ayrı konuşacaklar o yüzden benim için en güzeli mesafeli olmak,ailem zaten uzakta eşimin ailesiyle de sık sık görüşemiyoruz çalışma şartlarından dolayı hem de ben evde durmak istiyorum hep, evimde daha rahat hissediyorum yorum yapan büyüklerle zaten hiç görüşmüyorum inanın numaraları bile yok😅