ilzannliy Ayytacc sana da inşallah güzel gelir canım 🙏🏻 senin haftan büyükmüş biz 31 haftalığız ondan bi kaç gün önce çıkıp almıştık 🙃
Mutlulukkk Yaaa biberon aldim ama fiyati ve kalitesi nasil sizcee. Biberonun kalitesi flan cok onemli mi yaani. Hc fikrim yokta🙄
Senayl34 Pemberuya pike çarşaf müslin örtü vs aldım ama pompayı almadım 1 tane gelmişti vardı ama o anki piskolojiyle neden almadım bilmiyorum 🤣🤣 eşimi ariycam gelirken alsın. 🤣🤣
nilaydatokus ilzannliy ya mama sandalyesi bende aldım da içine ne koysam diye düşünüyordum nasıl minder alacaksınız link atar mısınız
ilzannliy nilaydatokus https://www.civilim.com/lava-baby-mama-sandalyesi-minderi-sevimli-hayvanlar-lva-2020 Ben bunu beğenmiştim renkleriyle uyumlu diye ama stoğu tükendi gelir elbet. Ebebekte de benzer ürünler satılıyor canım.
Senayl34 Pemberuya lastikli çarşaf biraz ince geldi bana ama 50 TLydi birşey olmaz dedim pikesi güzel ama deseni falan