Sevdauzuns Merhaba, bir kızım daha var oda 36 haftalık doğmuştu farklı sıkıntılardan dolayı, bunda da hep kanamayla yatarak geçirdim sıkıntı yaşadık aylarca. Şimdi de 1 aydır sancılarım var, oğluşun kafası doğum kanalının girişinde o yüzden normal doğum başlamadan alınması gerekiyor 🌺 Gelişimi 37 haftalık göründüğü için bir sorun olmayacak inşallah 🙏🏻