Busradenizli Hanımlar kaç gününüz kaldı ❤️☺️ ve nerde oturuyorsunuz ☺️☺️ 66 günüm kaldı. Denizli’de oturuyorum 🤣
Sltn77 Bizim yolumuz daha uzun 15 haftaliğiz. 🥰 Denizli liyim ama Kırıkkale’de yaşıyoruz eşimin işinden dolayı. Denizli’ye görünce hemen koştum ahhh canım memleketim orada gebeliğimi geçirmeyi çok isterdim 😓
Turkank Sltn77 Eylulkelebegi Lefkoşada oturuyorum15 gün sonra doğum dedi doktor ama sanki daha erken gelecekmiş gibi hissediyorum ben
Ezgikrkl Busradenizli Sonn 14 gün eğer bu hafta içinde gelmezse bayramda doğuruyorum 😀 bayram şekeri 🍬
Merveya Ezgikrkl aynıyız ben de bayrama denk gelmesin istiyorum doktorum bayramda burda olmayacak. Hayırlısıyla doğuralım