Tecrübeli annelerrrr. İlk gebeliğim. Sürekli vajina ağrısı çekiyorum. Aha doğuruyorum galiba diye tedirgin oluyorum. Nişan gelmeden, su gelmeden doğum olur mu??? Randevum cuma günü o zamana kadar açılırsa falan rahim yani ne olur. Biraz anlatın da moral bulalım 🧚🏻