Ada022 Medalogg hayalet çizgi var bence bende böle öğrenmiştim adetim 3 gün geçikmiş ti geç döllenme olmus flasta zor göküyordu çizgi
poyrazin_annesi28 Medalogg Biraz dağılmış geldi bana fazla mı damlattiniz acaba ? Bide çok yeni olabilir eğer varsa. Erken gebelik testi alıp yapın bence emin olmak için
Medalogg ilknursarenacar öyle olunca bozukmu oluyor ay emin olmadım ya erken gebelik testi alayım en iyisi
ilknursarenacar Medalogg öyle olunca bozuk diyorlar ya da fazla idrar damlatmis olabilirsin o yüzden de çizgi varsa da belli etmez yani ben göremedim en iyisi bir kere daha yapman
Naressmom1644 Bebek vardır yoktur bilemem yavrum ama test çok büyük ihtimalle bozuk. Dediğin gibi erken gebelik testi al sabah erkenden yapiver. Umarım vardır. Sevgiler 💜